اخبار ورزشی

اخبار ورزشی ونتایج زنده

اخبار ورزشی

اخبار ورزشی ونتایج زنده

اخبار ورزشی و نتایج زنده از کل رشته های ورزشی جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

دریافت

حجم: 300 کیلوبایت

دریافتدریافت
عنوان: متحرک ورزشگاه
حجم: 91.4 کیلوبایتورزشگاه سانتیاگو برنابئو

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

اختصاصی | با اینکه هنوز صعود بارسلونا به فینال کوپا دل ری مشخص نشده است، اما با توجه به پیروزی 7 بر صفر شاگردان انریکه در دیدار رفت نیمه نهایی، آنها خودشان را فینالسیت می دانند.

به گزارش ورزش 11، باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده است تا فینال جام حذفی اسپانیا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کند.

 

این درخواست کاتالان‌ها بدون شک شیطنت‌ آمیز و تحقیر کننده است چرا که، رئال در مراحل پایین تر به دلیل تخلف در قوانین و استفاده از بازیکن محروم از ادامه رقابت ها منع شد.

 

بارسلونا در روز چهارشنبه موفق شد با نتیجه 7 بر صفر والنسیا را در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری شکست دهد و با توجه به این پیروزی آنها کار بسیار راحتی در دیدرا برگشت خواهند  داشت و خودشان را از هیمن حالا در فینال می بینند.

 

در دیگر دیدار از این مرحله هم سویا موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 4 بر سلتاویگو را شکست دهد و به نظر می رسد فینال این فصل جام حذفی را دو تیم بارسلونا و سویا برگزار کند. با این باید دید که آیا سویا هم با این درخواست موافقت خواهد کرد.

 

البته مسئولان باشگاه رئال هم، با این درخواست مخالفت کرده اند، اما بارسایی ها خواهان برگزاری دیدار فینال در بزرگ ترین ورزشگاه موجود در اسپانیا هستند. گفتنی است ورزشگاه نیوکمپ بزرگترین ورزشگاه اسپانیا است و به این دلیل که فصل گذشته این ورزشگاه میزبان فینال بوده است امکان برگزاری این فینال در این ورزشگاه وجود ندارد.

 

به هر حال سران فدراسیون نیز هفته آینده که بازی‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برگزار خواهد شد، با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در خصوص تعیین محل برگزاری فینال این مسابقات تصمیم‌ گیری خواهند کرد.

 متحرک   ورزشگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی