اخبار ورزشی

اخبار ورزشی ونتایج زنده

اخبار ورزشی

اخبار ورزشی ونتایج زنده

اخبار ورزشی و نتایج زنده از کل رشته های ورزشی جهان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

دریافت

حجم: 992 کیلوبایت

دیکوف: 30 میلیون پوند داشتیم، واردی را می خریدیم!پائول دیکوف

اختصاصی | سرمربی سابق الدهام اتلتیک در اظهار نظری جالب اعلام کرده باشگاهش در سال 2011 برای جذب بهترین گلزن این فصل فوتبال انگلیس برنامه داشته است.

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، پائول دیکوف، در مصاحبه با Omnisport  اعلام کرد که زمانی که هدایت الدهام اتلتیک را بر عهده داشت، چیزی نمانده بود با جیمی واردی به توافق برسد.

 

واردی در حال حاضر با 18 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار دارد. او از سال 2012 برای لستر سیتی بازی می کند و قبل از آن برای فلیتوود تاون توپ می زد.

 

قبل از پیوستن به فلیتوود، واردی لباس هالیفاکس را به تن داشت. تیمی که این بازیکن را یک سال برای آن بازی کرد و در همان سال الدهام اتلتیک دسته اولی که هدایتش را دیکوف بر عهده داشت به خرید او تمایل نشان داد.

 

دیکوف در این زمینه گفت:

-

پنج سال پیش به تماشای بازی واردی رفتم. در آن زمان من سرمربی الدهام اتلتیک بودم و جیمی در هالیفاکس بازی می کرد. برای جذب او تمایل نشان دادم و قرار شد با مسئولان هالیفاکس دیدار کنیم. در آن جلسه آنها از ما مبلغی 30 میلیون پوندی را درخواست کردند، مبلغی که هرگز توان پرداختش را نداشتیم!

 

شش یا هفت بار دیگر واردی را دیدیم و پیشنهادمان را مطرح کردیم ولی باشگاه او به هیچ عنوان از موضع خود کوتاه نمی آمد.

 

او به گلزنی ادامه داد و عطش خود را برای باز کردن دروازه حریفان نشان داد. در نهایت به لستر پیوست و خیلی خوب توانست شایستگی های خود را به معرض نمایش بگذارد.
-

 

واردی در حالی، موتور خود را برای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر روشن کرده است که سرخیو آگوئرو، بازیکن آرژانتینی منچستر سیتی، در 10 بازی اخیر خود توانسته 12 بار گلزنی کند؛ دیکوف که خود بازیکن سابق منچستر سیتی بوده در این باره می گوید:

-

واقعا آگوئرو را دوست دارم. من همواره به اتحاد می روم و بازی های او را از نزدیک می کنم. چیزی که او در طول 90 دقیقه ارائه می دهد مثال زدنی است. سرعت، تکنیک و مهارت های او بالاست و می تواند در هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهد.

 

مردم دائما از مسی و رونالدو می گویند، اما وقتی آگوئرو از مصدومیت دور باشد و در کوران مسابقات باشگاهی در انگلیس خوش بدرخشد، می تواند هم رده مسی و رونالدو جزء سه بازیکن برتر جهان باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی